Saturday 30 November 2013

Kepentingan Omega Guard untuk kanak-kanak : Asthma

Omega Guard Shaklee Atasi Asthma Kanak-Kanak.

Mengikut petua orang tua-tua ikan belut bagus untuk merawat asthma. Jika dahulu masih ramai yang sanggup menyiang ikan belut. Saya sendiri tidak sanggup.

Cara lain untuk mengurangkan asthma kanak-kanak dan juga mengurangkan kebergantungan asthma inhaler adalah dengan mengambil minyak omega 3 secara konsisten.

AWAS! Jangan sebarang membeli dan ambil mudah sahaja, minyak ikan mengandungi bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri dan lain-lain tambahan omega 3 yang dihasilkan dari hari ikan mengandungi toksik berbahaya.



Runsing mahu pilih minyak ikan yang selamat untuk merawat asthma anak anda?

Omega Guard Shaklee adalah omega 3 paling selamat kerana menjalani proses penyulingan proprietari 3 molekul yang mengekstrak omega 3 yang tulen dan juga menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

Omega 3 Shaklee diekstrak dari ikan laut dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

Harga Runcit sebotol Omega Guard (90bj)
Sem Malaysia - RM 136
Sabah dan Sarawak -RM140.00
PROMOSI sehingga 31 Disember 2013 - RMxx.xx sahaja (email us : zikriwellness@gmail.com)

Sebiji Omega Guard berharga RM1.50 (Harga biasa). Sangat berbaloi dengan wang yang anda laburkan dengan kualiti omega 3 yang tinggi dan bebas bahan kimia berbahaya.

Bagi kanak-kanak yang berusia 2 tahun hingga 4 tahun hanya sebiji kapsul seminggu diperlukan. Jadi anda tidak perlu runsing lagi.

Jika anda boleh membeli baju berjenama untuk anak anda, anda juga patut pentingkan kualiti kesihatan anak anda. 

0 comments:

Post a Comment