Wednesday 8 April 2015

Rugi jadi pengguna Shaklee tanpa jadi Ahli.

Assalamualaikum.

Salam Sejahtera.

Sejak kebelakangan ini Syaz terima banyak PM yang bertanyakan Harga Produk. Sekadar bertanya, sedangkan sudah pernah membeli dan menggunakan produk tersebut (beli dengan orang lain). Maksudnya apa? Maksudnya memang tahu harga dan saja nak buat perbandingan harga antara distributor yang dia kenal mana yang boleh bagi harga lebih murah.

Cadangan syaz bagi golongan yang banyak masa macam ni, apa kata anda jadi Ahli Shaklee. Sebab?
  1. Anda tentunya dapat harga lebih murah daripada harga quotation yang syaz beri selama anda tidak jadi ahli
  2. Anda tentunya akan jadi ahli dibawah syaz yang melayakkan anda menerima khidmat nasihat percuma 24 jam sehari, bukan daripada Syaz seorang, malah daripada Ahli keluarga Shaklee Syaz.
  3. Kelas berkenaan produk dan perniagaan kami adakan melalui Group di FB dan juga di Whatsapp.
  4. Masa yang terluang yang selama ini digunakan untuk "survey" harga boleh ditukar kepada sesi sharing kebaikan produk yang mungkin membantu anda menjana pendapatan sampingan! Siapa tahu anda adalah Business Leader yang Syaz cari selama ini.
Memang Syaz tidak berminat untuk memberi khidmat nasihat percuma kepada mereka yang bukan pelanggan Syaz. Sebab? Sebab Syaz ada pelanggan sendiri yang perlu syaz utamakan. Mungkin mereka membayar lebih RM5 daripada anda, tetapi mereka mendapat konsultasi daripada Syaz bila-bila masa. Jika anda telah membuat pembelian dengan harga yang lebih murah, sila dapatkan panduan pemakanan dan segala tips daripada pengedar tersebut kerana ANDA tanggungjawab mereka.

Jomlah bertindak! Hubungi Syaz untuk Syaz bantu anda. Zaman sekarang, siapa pantas bertindak, dialah yang punya.


Rezeki Allah itu terlalu luas tanpa batasan, juga tidak pernah habis. Allah bisa memilih sesiapa pun dikalangan hambaNya untuk Dia kurniakan rezeki dan rahmat yang melimpah ruah tanpa mengurangkan sedikit pun kekayaan yang Allah miliki.

Maka siapakah kita untuk tidak yakin akan rezeki yang mampu Allah beri pada kita? smile emoticon
Nauzubillahiminzalik.

Love,
Pilih Konsultan yang terbukti Berjaya.
Syazila, Pengedar Shaklee Pilihan anda!
Shaklee ID 928401
0197773099
zikriwellness@gmail.com

0 comments:

Post a Comment